RSS

..::Sahaja Aku MencintaiMU::..


Assalamualaikum..

Jam da menunjukkan pukul 5 lebih..(tym post da nak kul 6 da pon..huhu) tak tahu la kenapa susah sangat aku nak tido hari ni.sebenarnya dah tidur kejap tadi tapi terjaga sebab ada masalah pengaliran hidung yang kurang baik hari ni..
takpelah,dah nak masuk subuh da pun..
alang-alang kan..
sambil-sambil tu sempat la update blog..

Dalam jaga aku mengimbau kenangan-kenangan lalu..
indahh..
aku tersenyum sorang-sorang..
dari zaman kanak-kanak,ke zaman remaja sampailah sekarang da awal dewasa..
eh,yeke??macam tak nak mengaku rasanya..
tapi harus terima hakikat
harus ke?wajib lah!
tak lama lagi da nak masuk 22tahun..
cepatnya masa berlalu..

sejak tadi aku tak tidur ditemani satu lagu ni
berulang-ulang kali aku dengar..
tajuk lagu ni sahaja aku mencintai-MU
Lagu yang dinyanyikan oleh ustaz amal dan kumpulan du'a
sengaja aku letak tajuk lagu ni jadi tajuk entri aku kali ni
sebab ni antara lagu fevret aku.. =)
Maybe ramai yang tak kenal dengan kumpulan ni tapi cuba dengar lagu dia ni
InsyaAllah bermanfaat..

Ni aku sertakan video ngan lirik sekali..
pakat-pakat la dengar..
memang terbaek bak kata anak sedara aku.. =)





Ku cinta padaMU lebih dari segala-gala
mampukah ku pertahankan cita ini
dalam mengabdikan diri kepadaMU..
Andai ada kata yang lebih baik dari ucapan tarima kasih
pastikan kan ku ucap setulus hati 
tanda cintaku padaMU..

Lailahaillallah..Allahu Rabbi
Lailahaillallah..Allahu Akhbar

Andai ada hadiah yang lebih baik dari melodi syukurku
semestinya ku persembahkan padaMU
tanda cintaku padaMU..

Hasbi Rabbi Jallallah
Ma fi Qalbi Ghairullah
Nur Muhammad Sallallah..

Setiap hela nafas 
setiap gerak tangan
setiap degup jantung
setiap derap kaki
takkan pernah bermakna tanpa CINTA-MU..
ya Allah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Althafunissa said...

:)

Post a Comment