RSS

..::Aku bukan Untukmu::..

salam..









Lately mood aku asyik nak berjiwang2 je..ntahla..sejak menganggur balik and takde komitmen ngan someone tuh,mak aku da label aku sebagai ARTIS..(.artis bilik air actually)..huhu...and since beberapa hari ni aku macam takde semangat je..thats why la aku sengaja nak memekak..saje nak hiburkan hati sendiri..mak aku asyik kata "macam ayam berak kapur" je kat aku..huhu..padahal aku tau,dalam hati die mesti cakap "sedap gak suara anak aku ni..mcm suara nora danish)..waqaqa...bla..blaa...




Tadi mak aku ade cakap.. "kak chik(ziana) tanya semalam,nape ngan adik?pastu mak cakap la..frust menonggeng..." waqaqaaqa..mandai je mak..padahal aku takde pape pun..(frust ngan sape pun tak tahu la..ngan fizo omar barangkali)..aku hepi je..aku just pikir BILA AKU NAK DAPAT KEJE KAT HOSPITAL je ni haaa..huhu...tetibe mak kata "akak ko cakap,nanti adik akan kawen ngan orang yang adik benci gilerr...(tetibe..sesuke hati je meneka akak aku ni)..pastu mak aku sambung lagi(yang ni kuar topik lak) "orang,kalau betul2 sayang takdenye tiba2 nak tinggal2 ni..pasni alert!" LOL..aku gelak2 je.ape kene ngan mereka?hehe...padahal jauh disudut hatiku sedih tahap dewa19...(marah kang artis seberang kalau tau ni..errr,maaf deh kakak2 dewa19)




ishk..ishk..ishk..ape yang aku melalut kat atas tu..fiuuhhh~




err..kenapa?agak2 kenapa ngan tajuk entri aku kali ni??haa..actually tu tajuk lagu kak Rossa(sejak bila tah mak aku lahirkan dia)..saja je..tu lah,lately aku asyik nyanyi lagu tu je...kadang2 aku tukar la lagu nasyid ke,dangdut arab ke..hihi..tu pon setelah mak aku kata "hah!!memekak la!" hahah..(mak aku lagi)..kadang2 aku terus nyanyi lagu law kana bainana..ni lagu peberet mak aku..and sah2 dye senyap..hihi..ayah aku?ayah aku sibuk ngan kitab die kat bilik..sebab tu tak dengar sangat die marah aku..kalau tak..heee...




sengaja aku post entri ni ngan tajuk lagu kak Rossa..tetibe mood aku asyik nak nyanyi lagu ni sekarang..siapa2 yang mood dia tidak stabil masa ni,ayuh kita nyanyi sama-sama(skema giler ayat aku..err,WhatEver!)..kat bawah ni ak tinggalkan lirik lagu "aku bukan untukmu"..sambil2 usha blog aku,boleh la bawak2 menyanyi jap..lepas tension orang kata..lagi2 untuk adik2 and kakak2 yang baru putus cinta..huhu...





-Aku Bukan Untukmu-


Dahulu kau mencintaiku 
Dahulu kau menginginkanku 
Meskipun tak pernah ada jawabku 
Tak berniat kau tinggalkan aku 
Sekarang kau pergi menjauh 
Sekarang kau tinggalkan aku 
Disaat ku mulai mengharapkanmu 
Dan kumohon maafkan aku 
Aku menyesal tlah membuatmu menangis 
Dan biarkan memilih yang lain 
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu 
Pasti itu terbaik untukmu 
Janganlah lagi kau mengingatku kembali 
Aku bukanlah untukmu 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Untuk diriku 
Sekarang kau pergi menjauh 
Sekarang kau tinggalkan aku 
Disaat ku mulai mengharapkanmu 
Dan kumohon maafkan aku 
Aku menyesal tlah membuatmu menangis 
Dan biarkan memilih yang lain 
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu 
Pasti itu terbaik untukmu 
Janganlah lagi kau mengingatku kembali 
Aku bukanlah untukmu 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Meski ku memohon dan meminta hatimu 
Jangan pernah tinggalkan dirinya 
Untuk diriku







haa..jiwang kan?huhu..sekali-sekala jiwang ngan diri sendiri pe salahnya..takyah nak serius sangat..kedut 10ribu muka tu kang..hee..


lagu ni ku tujukan khas untuk "si kawan" yang still ade dalam otak aku..wohooo.. =D ok la,next time aku try update blog aku ngan tajuk lain plak..da 2hari pasal cinta2 ngan manusia..tak syok plak orang tengok nanti..huhu..maassalamah.. uhibbukum fillah..







p/s : lately kalau boleh aku elakkan sangat dengar lagu romance band(ku ingin kamu),republik (hanya ingin kau tahu) and ade beberapa lagu lagi..ntoh lerr...hanya aku dan si "kawan" je yang tahu..wuhuu....kbye!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anept Malek said...

be strong ok .......anept

MujahidahHasanah said...

thanx anept.. :)

Post a Comment